Rabu, 04 November 2015

Terapi oksigen dan LYME

Terapi oksigen dan LYME

Oksigen adalah satu kuasa kehidupan. Kita memerlukannya untuk terus hidup untuk bernafas dan kami kemenangan yang amat besar - 62% kepada 71%. Badan kita juga direka untuk memerlukannya sistematik. Dalam persekitaran oksigen yang kaya, badan akan membunuh virus, bakteria berbahaya, toksin, patogen, dan mikroorganisma penyakit di samping menyumbang kepada daya hidup sel-sel sihat. (From The Penyembuhan Satu Minit oleh Madison Cavanaugh)

Sejak tahun 1950-an oksigen telah diuji dan digunakan untuk menyembuhkan dan memulihkan fungsi untuk mereka yang mempunyai pelbagai masalah kecederaan termasuk dan neurologi:

· Penyakit Alzheimer

· Penyakit Parkinson

· Strok

· Sklerosis berbilang

· Penyakit Lou Gehrig (ALS)

· Kecederaan Otak

· Pembelajaran Kurang Upaya

· Cerebral Palsy

· Sindrom Kelesuan Kronik

· Autisme

· Lyme

Dalam kajian, kanser juga telah ditunjukkan untuk mengecilkan dalam persekitaran oksigen kaya. Terapi oksigen dilakukan dengan betul dengan detox dan organ sokongan boleh menjadi sekeping penting dalam penyembuhan Lyme. Penyakit hanya bertujuan dan hidup subur dalam persekitaran oksigen dilucutkan satu.

Dalam bukunya mengalkali atau mati, Theodore broody mengkaji keseimbangan penyembuhan badan dari perspektif alkali. Badan kita berada dalam keadaan yang berterusan sama ada keasidan atau kealkalian. Jika kita menjadi berasid, penyakit akan berkembang maju. Makan makanan yang diproses dan terlalu banyak gula dan kanji cookies mewujudkan persekitaran yang kaya untuk sebarang patogen atau penyakit untuk berpegang dan berkembang maju.

Untuk merawat dengan oksigen, terdapat pelbagai pilihan yang ada. Kedai membeli hidrogen peroksida boleh membunuh ketuat dan apabila digunakan bersama-sama dengan garam Epsom dalam mandi, boleh oksigen ke dalam badan melalui kulit. Gred makanan hidrogen peroksida, apabila diberikan dengan selamat dan betul boleh meningkatkan penyembuhan yang lebih jauh. Sesetengah doktor melakukan ozon atau peroksida intravaneously untuk mempercepatkan pengenalan terus ke dalam aliran darah. Jika saya tidak menimbulkan kesan klaustrofobia, saya akan melakukan rawatan oksigen hiperbarik. Di bawah tekanan, tangki hiperbarik melakukan perkara yang paling untuk melepaskan ammonia dari otak untuk pesakit Lyme dan mengurangkan kerosakan akibat kecederaan otak atau mangsa strok.

Untuk rawatan oksigen berjaya, ia mesti diteruskan dalam urutan dan kekerapan untuk mendapatkan lebih mendalam dan jauh ke dalam tisu dan ke dalam otak. Ia adalah sukar di beberapa tempat di negara ini untuk mencari seorang doktor atau klinik yang mempunyai tangki hiperbarik untuk kegunaan kesihatan yang berkaitan berbanding orang-orang yang sangat besar mereka ada di hospital-hospital yang kos terlalu tinggi.

Untuk mengambil oksigen lebih jauh ke dalam otak, anda juga boleh bernafas oksigen tulen manakala di atas treadmill atau semasa bersenam. Peningkatan dalam kadar jantung dan aliran darah sambil bernafas oksigen tulen akan menolak ia lebih mendalam ke dalam tisu untuk menggalakkan penyembuhan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar