Rabu, 04 November 2015

Jamaica hitam Castor Oil: Sains Memukul Dengan Pengalaman

Jamaica hitam Castor Oil: Sains Memukul Dengan Pengalaman

Selama bertahun-tahun, orang-orang di seluruh dunia telah bergantung kepada syarikat-syarikat farmaseutikal bagi keperluan perubatan mereka dalam hampir semuanya. Dan ya, rumusan perubatan syarikat-syarikat ini telah disediakan, membawa kita manfaat yang besar. Walau bagaimanapun, mereka juga membawa kelemahan tertentu. Kita boleh dikatakan tidak mempunyai idea tentang bahan kimia yang mereka dimasukkan ke dalam ubat-ubatan ini yang telah membawa kepada kesan buruk yang kita kadang-kadang menderita. Tetapi sejak kebelakangan ini, orang-orang di seluruh dunia telah beralih kepada ubat-ubatan alternatif yang lebih murah teori untuk membantu menyembuhkan atau menambah kesihatan dalam bentuk yang paling semula jadi.

Jamaica hitam Castor Oil ialah seperti mana-mana minyak kastor lain apabila ia datang kepada sumber akar. Ia datang dari benih tumbuhan kastor juga dikenali sebagai Ricinus communis. Satu-satunya perbezaan di sini adalah bagaimana ia disediakan.

Banyak rumusan minyak herba yang sedang dihasilkan di seluruh dunia mengikuti beberapa penyediaan standard yang boleh diterima. Benih-benih yang ditekan untuk menghasilkan minyak. Ini jelas akan dikumpulkan. Jamaica hitam Castor Oil sedia berbeza di mana, bukannya menekan benih pertama, ia dipanggang sehingga mereka hitam. Tetapi tidak terlalu banyak bahawa mereka akan kering. Warna paduan benih adalah sebab di sebalik nama Black Castor Oil itu.

Menurut kebanyakan pengamal, Jamaica hitam Castor Oil adalah lebih kuat daripada rakan yang kerap. Ia mungkin kesan haba pada benih. Ia mungkin menimbulkan beberapa kandungan semula jadi yang menyebabkan kepada pengeluaran minyak yang lebih kuat. Sebab di sebalik ini adalah perubahan pH yang menjadi lebih alkali daripada biasa. Dan yang lebih tinggi pH, semakin kuat ia menjadi terutamanya dalam pembersihan mana-mana bahagian badan.

Lebih-lebih lagi, sifat alkali juga membuat liang kelihatan seperti lebih telap. Ia dengan mudah melalui dengan itu meningkatkan peluang menyebabkan kesan ke atas badan.

Jamaica hitam Castor Oil juga mempunyai variasi yang berbeza bergantung kepada proses dengan mana ia disediakan. Dan masing-masing jenis formulasi mempunyai petunjuk sendiri.

Tiga daripada persediaan yang lebih biasa minyak kastor termasuk menjadi sejuk ditekan dan perbezaan lagi adalah dalam langkah pertama. Kemudian ada juga cara tradisional Jamaica yang telah dibincangkan di atas. Akhir sekali, ia mengeluarkan minyak daripada biji kastor menggunakan pelarut tertentu. Ini adalah salah satu yang kita lihat di pasaran. Ini persediaan tertentu besar-besaran oleh syarikat-syarikat farmaseutikal.

Seperti yang anda lihat, terdapat juga variasi dalam variasi. Ini dilakukan untuk memenuhi keperluan tertentu pengguna. Sekali lagi, ini menunjukkan bagaimana kompleks dunia dan bagaimana banyak keajaiban kita boleh memusnahkan keluar dari permulaan yang mudah.

Ya, ada mungkin tidak cukup kajian saintifik untuk menyokong potensi Jamaica hitam Castor Oil. Tetapi ada terbukti sebenar pengguna-pengalaman yang telah dipukul kajian konsep. Tidak semua yang berkesan datang dari makmal.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar