Rabu, 04 November 2015

Pemulihan semula jadi untuk Selesema - Adakah Pemulihan semula jadi yang berkesan pada Virus?

Pemulihan semula jadi untuk Selesema - Adakah Pemulihan semula jadi yang berkesan pada Virus?

Perubatan Moden

Pada zaman moden kita telah membuat diri kita yang "Saya mahu ia kini" masyarakat. Ini termasuk penjagaan kesihatan kita. Kami mahu pergi ke doktor atau runcit kedai, membeli ubat, dan melihat kesan serta-merta.

Di peringkat global kita membelanjakan $ 4500000000000 dolar per tahun pada penjagaan kesihatan; Walau bagaimanapun, mana-mana kita pergi adalah implikasi masyarakat yang memandu sendiri lebih jauh ke dalam krisis kesihatan. Jadi, adakah kita lebih sihat kerana wang yang kita belanjakan untuk kesan serta-merta kita?

Jawapannya adalah TIDAK.

Perubatan moden sebenarnya pembiakan sintetik ejen semulajadi terpencil. Dengan kata lain, ahli-ahli sains akan mengasingkan molekul dari pemahaman tumbuhan yang ia akan membantu dengan penyakit yang sama. Mereka kemudian mengeluarkan semula secara sintetik ini di makmal, menambah sekumpulan pengisi, dan meletakkan ia di pasaran.

Walau bagaimanapun, molekul sintetik dihasilkan semula tidak dimetabolisme oleh sistem kami seperti yang asli. Produk ini boleh membantu dengan satu gejala tetapi ia akan menyebabkan pelbagai gejala-gejala lain, yang mana, kita kemudian pulih dan mengambil ubat-ubatan lain untuk, bukan?

Oleh itu, kita adalah budaya merawat gejala ... bukan punca.

Perubatan Asli

Walaupun apa yang paling percaya, terdapat ubat semula jadi yang boleh dan membantu dengan penyakit biasa. Walau bagaimanapun, anda perlu untuk mempunyai orang-orang yang betul.

Jadi mari kita membincangkan beberapa penawar semula jadi biasa dan yang adalah yang terbaik untuk digunakan.

Herba:

Herba adalah seluar kering; sama ada mereka kering di bawah matahari atau dalam dehydrator yang mereka masih terdedah kepada haba bagi jumlah masa yang panjang. Secara umum, herba kehilangan kira-kira 50% daripada nilai pemakanan mereka dan keupayaan penyembuhan apabila kering. Sebagai contoh, walaupun terdapat lebih kurang 1620 mikrogram beta-karotena dan 27 miligram vitamin C dalam sebahagian standard pudina; apabila kering, nutrien ini dikurangkan kepada 810 mikrogram beta-karotena dan 13.5 miligram Vitamin C. Jadi keupayaan penyembuhan dan nilai pemakanan tidak mendekati apa herba ini boleh menyampaikan mentah.

Minyak Essential:

Saya agak separa untuk minyak pati; bagaimanapun, terdapat TON palsu di luar sana di pasaran. Pertama, biarlah saya memberitahu anda mengapa minyak pati bekerja dan kemudian saya akan menjelaskan apa minyak yang anda perlukan untuk mendapatkan faedah penyembuhan yang paling.

Minyak pati adalah cecair mudah meruap yang disuling dari biji, kulit kayu, daun, akar, batang, bunga, atau buah-buahan tumbuhan. Setiap minyak pati berbeza dalam bahan kimia dan oleh itu keupayaan untuk menyembuhkan perkara-perkara tertentu dalam badan. Ini solek kimia boleh dipengaruhi oleh banyak perkara sebelum dan semasa proses penyulingan. Perkara seperti kesuburan tanah, baja yang digunakan, kawasan geografi, iklim, ketinggian, cara menuai, dan kaedah penyulingan banyak boleh memberi kesan kepada kualiti setiap minyak pati.

Sebagai contoh, apa yang anda fikirkan apabila anda berfikir tentang di mana oren datang? Florida, bukan? Jadi, jika saya membawa seorang pokok oren dari Florida dan memutuskan untuk berkembang dalam Wyoming, adakah anda fikir ia akan membuahkan hasil kualiti yang sama? Jawapannya adalah dengan tegas, NO. Buah ini mungkin tidak akan berkembang sebagai besar atau terasa manis. Perkara yang sama juga dengan minyak pati, mereka datang daripada tumbuh-tumbuhan sehingga tidak berkualiti boleh dipengaruhi oleh perkara-perkara yang kadang-kadang terlepas pandang sepenuhnya.

Minyak pati contoh regenerasi itu, oxygenating, dan sifat imun-pengukuhan tumbuhan yang, apabila tulen, boleh menembusi membran selular yang terpilih di setiap sel-sel kita. Sebenarnya, mereka benar-benar boleh memberi kesan kepada setiap sel tubuh dalam masa 20 minit dan sekali dalam badan mereka dimetabolismakan seperti nutrien lain.

Oleh kerana minyak pati boleh menembusi membran plasma sel mereka boleh menghalang pertumbuhan bakteria dan virus. Bagaimana ini berlaku? Minyak pati benar-benar telah terbukti untuk membunuh protein dalam virus yang menyebabkan ia semula. Mereka juga telah terbukti menyebabkan apoptosis (atau program sel mati) dalam sel-sel bakteria dan kanser tanpa menjejaskan sel-sel yang sihat.

Tidak seperti herba, minyak pati tidak kering dan oleh itu mengekalkan semua khasiat dan keupayaan penyembuhan jika suling dengan betul. Pada hakikatnya, mereka adalah 50-70 kali lebih berkuasa daripada herba.

Apa yang perlu memilih?

Ubat semula jadi pasti cara untuk pergi. Terdapat beberapa perkara yang di luar sana yang boleh membantu anda hidup secara sihat dan sembuh dari segala masalah kesihatan, tetapi ia kadang-kadang sukar untuk mengetahui ubat untuk memilih.

Pada pendapat saya merendah diri, minyak pati adalah lebih berkesan daripada apa-apa anda mencari kering atau beku; Walau bagaimanapun, jika tidak ada mana-mana peraturan FDA pada minyak pati yang dijual di kedai-kedai makanan kesihatan yang mana yang anda beli?

Ada sebuah syarikat di luar sana (saya tidak akan menamakan nama-nama) yang menjual CPTG atau disahkan tulen gred terapeutik minyak pati. Ini bermakna bahawa semua minyak mereka adalah pihak ketiga diuji untuk kesucian.

Kalau begitu apa yang dimaksudkan dengan kesucian, bukan? Well, pihak ketiga menguji setiap minyak memastikan semua juzuk a) datang dari kilang yang telah disuling b) tidak mengandungi pengisi, racun perosak, racun herba, atau logam berat dan c) adalah dalam nisbah yang betul antara satu sama lain dan cermin solek profil minyak yang kesucian yang paling atas untuk minyak tersebut. Saya sendiri menggunakan minyak ini dalam kehidupan seharian saya dan mencadangkan anda melakukan perkara yang sama.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar