Rabu, 04 November 2015

Bagaimana Anda Boleh Dapatkan Kebanyakan Daripada Hot Yoga

Bagaimana Anda Boleh Dapatkan Kebanyakan Daripada Hot Yoga

Yoga panas memberikan anda peluang untuk pergi ke pose dalam, membantu dalam membebaskan toksin dalam badan dan mengurangkan risiko kecederaan. Terdapat banyak langkah-langkah yang boleh diambil sebelum dan semasa sesi yoga panas anda supaya anda akan dapat untuk mendapatkan yang terbaik daripada amalan ini.

Ia adalah penting untuk hadir ke kelas anda awal kerana anda menghadiri kelas bukan untuk manfaat fizikal semata-mata tetapi juga untuk tujuan rohani, penyahmampatan mental dan kejelasan. Jika anda tiba lewat atau tergesa-gesa ke kelas, ia boleh membawa kepada tekanan dan yang tidak selaras dengan amalan yoga yang positif.

Anda perlu berusaha untuk minum air yang banyak sepanjang hari sebelum anda pergi ke kelas yoga panas. Oleh kerana terdapat ditambah haba yang terlibat dalam proses ini, ia adalah perkara biasa untuk berpeluh keluar Begitu banyak cecair yang merupakan sebahagian daripada matlamat yoga panas dan ia adalah sangat penting untuk memberikan penghidratan yang betul badan anda supaya status kesihatan anda akan dirangsang. Anda juga perlu rehydrate betul selepas kelas untuk menggantikan cecair dan elektrolit yang hilang.

Tambahan pula, anda perlu membawa bersama tikar yoga untuk menampung diri sendiri dan tuala yang akan digunakan untuk menggosok keluar peluh anda. Ia adalah penting untuk mendapatkan ke kelas bersih dan bebas daripada bau supaya anda tidak akan menjadi sumber kesusahan kepada orang lain. Anda perlu terlibat dalam sosialisasi sebelum dan selepas kelas dan tidak apabila ia sedang dijalankan kerana ia boleh mengganggu.

Anda harus membiarkan guru anda jika anda mempunyai apa-apa kecederaan atau sakit di dalam badan anda supaya kamu mendapat petunjuk dalam pose tertentu. Kecederaan dan had anda perlu disimpan dalam fikiran kerana yoga membolehkan anda untuk pergi lebih jauh ke dalam laluan yang berbeza dan anda tidak harus menolak badan anda terlalu banyak supaya anda tidak akan meningkatkan risiko kecederaan.

Anda perlu mengelakkan makan makan besar dua hingga tiga jam sebelum kelas yoga panas anda kerana anda mungkin mengalami kekejangan, muntah atau mual jika anda berlatih perut penuh. Anda perlu mengamalkan dalam kelas yang berbeza sehingga anda mampu untuk mencari seorang guru yang akan dipadankan dengan gaya kegemaran anda dan kadar. Terdapat variasi yang berbeza dalam yoga panas dan kaedah yang kegunaan guru anda akan memberi impak kepada apa yang anda dapat daripada itu. Mendedikasikan amalan anda untuk penyebab tertentu dan anda akan mendapat yang terbaik daripada itu.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar