Rabu, 04 November 2015

Menggunakan 12 Bermanfaat Untuk Minyak Kelapa

Menggunakan 12 Bermanfaat Untuk Minyak Kelapa

Saya pertama kali mendengar tentang manfaat minyak kelapa dari guru Bahasa Sepanyol saya. Dia begitu berkeras faedahnya dia memberikan semua orang di dalam kelas botol. Saya agak ragu-ragu tetapi saya membuat keputusan untuk mencubanya selepas mempunyai sista pembedahan dari ibu jari saya. Saya memohon minyak untuk ibu jari yang baru dijahit-up dan benar-benar dapat merasakan ia penyembuhan. Saya tahu bunyinya gila, tetapi ia berasa lebih baik dengan segera. Selain itu, ia berhenti gatal-gatal dari jahitan saya. Saya kredit bahawa minyak kelapa dengan penyembuhan parut saya dengan baik ia hampir tidak ketara.

Baru-baru ini beberapa gris muncul di tangan saya menyebabkan terbakar ringan, saya sampai minyak kelapa dan ia berhenti rasa pedih dengan segera. Ternyata minyak kelapa mempunyai SPF4 untuk perlindungan daripadanya. Ia membantu badan anda mempunyai peningkatan toleransi kepada matahari dan mengelakkan pembakaran. Ini membuat saya untuk mencuba cara-cara lain yang baik untuk menggunakan minyak kelapa yang bermanfaat. Berikut adalah 12 idea-idea untuk kegunaan yang besar untuk minyak kelapa.

1. Ia baik sebagai losyen untuk kulit pelembap semula jadi anda.

2. Jika anda mempunyai hobi membuat sabun semula jadi, ia akan menjadi besar untuk memasukkan sedikit minyak kelapa di bar anda. Bukan sahaja ia menjadikan kulit lembut tetapi ia juga bertindak sebagai deodoran. Ia menambah aroma yang baik juga.

3. Ia melakukan pekerjaan yang baik menghapuskan solek mata.

4. Tambah topically untuk membantu membunuh jangkitan yis.

5. Gunakan ia untuk memberikan kekasih anda urutan. Memanaskannya sedikit dan urut ke leher, bahu dan belakang.

6. Sebagai pelindung matahari dalam perjalanan anda yang seterusnya ke pantai.

7. Mencukur kaki anda. Saya telah menggunakan minyak kelapa untuk mencukur kaki saya dan mencari saya tidak perlu untuk melakukan seperti yang kerap.

8. sapukan pada bibir anda kerana ia adalah satu cara yang baik untuk mencegah chapping.

9. Letakkan sedikit dalam smoothie pagi anda untuk membantu melincirkan sendi.

10. Ia baik untuk haiwan kesayangan anda juga. Tambah satu sudu ke dalam mangkuk air mereka.

11. Saya juga menggunakannya untuk musim kuali besi tuang saya.

12. Ia boleh membantu kulit anda sembuh lebih cepat selepas memotong, membakar atau jahitan dari pembedahan.

Salah satu kelemahan utama untuk mengambil minyak kelapa adalah rasa. Jika mengambil dengan sudu yang membuat anda loya atau anda hanya benci rasa, saya cadangkan meletakkan ke dalam minuman seperti smoothie. Anda juga boleh menggunakan minyak kelapa dalam masakan. Ia menambah rasa kelapa yang lazat untuk apa sahaja yang anda tumis dengan. Dan, anda boleh menggunakannya sebagai pengganti yang sihat untuk mentega.

Minyak kelapa biasanya dalam balang atau sebagai pepejal pada suhu bilik. Ini adalah perkara biasa jadi berfikir sesuatu yang tidak kena dengannya. Hanya mencairkan matahari atau air suam. Anda juga boleh meletakkan sedikit dalam mangkuk dan cair di dalam ketuhar gelombang mikro. Dan tentu saja, tidak sejukkan ia.

Jika anda ingin meningkatkan tahap tenaga anda, melegakan sembelit dan memperbaiki fungsi sendi anda daripada saya mengesyorkan mengambil satu sudu minyak kelapa setiap hari.

Its juga besar untuk memohon topically kerana ia adalah sangat baik untuk kulit anda, rambut dan sebagai minyak urut. Ia juga boleh membantu dengan penurunan berat badan dengan meningkatkan metabolisme badan. Manfaat kesihatan adalah banyak.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar