Rabu, 04 November 2015

Teh Herba - 4 Bahan-bahan yang diperlukan Membuat Baik Teh Herba

Teh Herba - 4 Bahan-bahan yang diperlukan Membuat Baik Teh Herba

Cara Membuat Piala Best Of Teh Herba

Teh herba ubat yang paling terkenal dan paling banyak digunakan herba. Teh ini boleh dibuat dari satu herba atau campuran herba.

Campuran akta teh herba secara sinergi, dan terhadap isu kesihatan diberikan dari lebih daripada satu sudut. Mereka melayan sistem badan keseluruhan dan bukannya
gejala terpencil.

Satu contoh yang baik adalah teh yang dibuat untuk membantu edaran. Campuran teh boleh menceriakan hati, menenangkan perasaan gementar dan peredaran bantuan semua pada masa yang sama.

Apabila anda membuat teh perkara yang paling penting untuk ingat untuk mencincang semua bahan-bahan ke dalam saiz yang sama. Jika salah satu herba adalah lebih halus daripada yang lain ia boleh menyelesaikan ke bawah dan
Oleh itu, tidak bercampur dengan betul dengan herba lain.

Apabila membuat teh anda perlu menggunakan mengikuti 4 jenis asas bahan-bahan untuk membuat cawan yang baik teh herba.

1. Bahan-bahan utama: Perkara pertama yang anda mahu lakukan adalah membuat keputusan mengenai apa herba yang dominan akan berada di dalam teh.
Herba ini akan menentukan kesan utama teh. Sebagai contoh, jika anda mahu teh untuk mempengaruhi pernafasan atau sistem pernafasan, jadi anda perlu untuk memilih herba utama yang akan membantu bernafas.

2. Bahan-bahan Sokongan: Tambah herba lain yang akan menyokong herba utama tetapi juga akan menambah kelebihan lain. Sebagai contoh, diuretik, atau herba anti-bakteria atau mana-mana herba lain yang anda fikir akan menjadi berguna untuk apa keadaan anda cuba untuk merawat.

3. bahan-bahan aromatik: Tambah herba yang akan meningkatkan rasa teh itu. Jika boleh herba ini harus berkaitan dengan rawatan utama (dalam contoh utama di atas, herba untuk membantu masalah pernafasan)

4. Pengisi: Pengisi digunakan untuk meningkatkan sebahagian besar daripada teh. Sekali lagi cuba menggunakan herba yang mempunyai beberapa hubungan dengan bahan-bahan atau rawatan tujuan utama. Pengisi sering digunakan untuk membuat teh yang kelihatan baik juga.

Bahagian-bahagian bunga yang berwarna-warni daripada herba yang digunakan untuk membuat ia lebih kelihatan menarik. Larkspur adalah satu contoh herba indah yang sering digunakan sebagai pengisi tetapi tidak biasanya digunakan sendiri.

Terdapat beberapa kaedah yang berbeza untuk membuat teh, tinctures, decoctions dan macerations (semua kaedah yang berbeza membuat teh). tetapi ia adalah terbaik untuk menggunakan china atau periuk kaca apabila membuat teh anda.

Buat masa ini, satu teh herba yang telah menjadi terkenal adalah teh hijau kerana ia mempunyai banyak manfaat kesihatan termasuk penurunan berat badan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar