Rabu, 04 November 2015

Generasi Baru Energy Healing

Generasi Baru Energy Healing

Adakah anda perasan bagaimana segala-galanya seolah-olah akan mempercepatkan, terutamanya pada tahun ini? Lebih ramai orang kebangkitan rohani, lapar untuk mengetahui lebih lanjut dan untuk mencari tujuan jiwa sebenar mereka. Di peringkat minda sedar, mereka yang ditentukan untuk memecahkan corak mengehadkan lama dan kepercayaan, mewujudkan lebih banyak, melepaskan kesakitan emosi dan trauma, dan melepaskan hubungan toksik dan peluang pekerjaan. Walau bagaimanapun mereka boleh selesaikan kecewa dengan ketidakberkesanan terapi tradisional seperti kaunseling dan psikologi yang hanya menangani isu-isu di peringkat minda sedar. Tidak hairanlah, memandangkan minda sedar hanya mewakili 10% daripada minda dan tidak menangani trauma bertenaga diadakan dalam bidang badan dan tenaga.

Walaupun dilatih sebagai seorang ahli psikologi dan kaunselor, saya telah mengamalkan penyembuhan tenaga selama hampir dua puluh tahun dan mendapati ini menjadi lebih berkesan dalam membantu orang untuk bergerak di luar di mana mereka terperangkap daripada 'terapi bercakap. Hampir semua orang mempunyai bidang disekat, tenaga terperangkap atau bertakung dari pengumpulan trauma tidak dapat diselesaikan dan kepercayaan bawah sedar rosak. Apabila tenaga tidak lagi boleh mengalir dengan bebas, halangan emosi, mental dan rohani yang besar untuk menjadi gembira dalam hidup boleh berlaku dan juga ketidakselesaan fizikal dan mundur mudah. Penyembuhan tenaga berfungsi untuk membersihkan melalui tersumbat bertenaga di semua peringkat - fizikal, mental, emosi dan rohani - untuk mengimbangi semula orang yang penuh semangat di semua peringkat.

Dalam beberapa bulan lepas saya telah menyaksikan perubahan yang besar dari kaedah penyembuhan tenaga seperti Reiki, Seichim dan Sekhem, yang bergantung sepenuhnya kepada pembelajaran dan menggunakan simbol kompleks, untuk gelombang baru getaran penyembuhan tenaga yang lebih tinggi, seperti Healing Isis Cinta sistem, di mana ia tidak lagi mengenai pembelajaran rentetan simbol kompleks untuk ia berkesan, tetapi mengenai dapat untuk berhubung dengan dan menyalurkan tenaga frekuensi yang sangat tinggi yang akan datang ke dunia ini pada masa ini. Semakin ramai pengamal perubatan yang dipanggil untuk bekerja dengan tenaga yang Feminine Ilahi kuasa kasih sayang dan cinta Ilahi. Ini baru penyembuhan tenaga generasi membantu orang untuk dengan pantas melepaskan dan mengatasi isu-isu mereka, sering dari mana mereka telah berasa terperangkap selama bertahun-tahun, mungkin juga hayat.

Khususnya Purba Mesir Dewi Isis membuat kehadirannya dirasai pada masa yang sangat penting dalam perkembangan kesedaran. Anda tidak perlu tahu apa-apa tentang dia atau mempunyai sebarang kepercayaan set tertentu terjejas secara positif oleh tenaga beliau. Dikenali sebagai Universal Dewi Ibu, Isis mempunyai rakan-rakan dalam banyak kebudayaan sepanjang zaman, seperti Kwan Yin, Dewi Belas Kasihan dan Ibu Maria. Selalunya dia digambarkan dalam kesenian Mesir Purba dengan sayap emas terbentang dan cakera solar dikelilingi oleh tanduk lembu di atas kepalanya atau takhta kosong suaminya dibunuh Osiris di atas kepalanya. Kuasa tenaga Feminine Ilahi Isis menimbulkan getaran seseorang ke tahap yang tinggi dan kerja-kerja untuk membaiki kerosakan kepada DNA dan tenaga bidang 12 helai mereka. Isis membantu dengan perkembangan kesedaran melalui permulaan jiwa.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar